Jane Austen'in okuduğum ilk romanı. Bir aşk romanı olması sebebiyle kısa sürede bitmediğini düşünüyorum. Aşk romanı sevmiyorsanız zor akan bir kitap gibi gelebilir. Kitapta Bennet ve kızlarının yöresel bölgesedeki hikayesi konu edilmiş. Çok fazla karakteri olan bir kitap. Jane, Elizabeth, Lydia, Mary, Kitty, Bennet ailesinin beş kızı. Cennet mahallesi 'Pembe' havasında bir anne Bennet var. Karşılarında ise Darcy ve Bingley adında iki arkadaş var. Sadece aşk romanı olmasının yanında sosyal sınıf farkını ortaya koyması ve değerlerimiz üzerine getirilen bakış açıları ile değişik bir kitap. İyi okumalar