Kitap başlangıç da biraz ağır ilerlemiş olsa bile sonlarına doğru nokta atışını yapıyor. Bu kadar çabaya rağmen ulaşmak istediği yerin aslında ne kadar da istemediğini anlıyor. Herkesin mutlaka okuması gereken bir eser. Sonunda olduğu gibi bizde bir gemiye binip boğulmayı isteyeceğimiz çoğu zaman oluyor hayatta. Sorun şu ki o gemiye varmak, istediğimiz noktaya varıp öyle binebilmek.