Bitti !!!
İlk defa okuduğum bir yazardı ve çok beğendim. İçinde 6 tane öykü olan bir kitaptı. En çok kitaba adını veren Darağacı avı, Sarı Yatak ve Çatal Celal’i beğendim.
Darağacı avı; aralarında kan davası olan Miran ve Hamey’in hesaplaşması.
Sarı Yatak; bir yatak uğruna yitirilen gencecik bir canı anlatıyor.
Çatal Celal; Celal ile yeğeninin arasında geçen nüktedan bir hikayeydi.
Tavsiye ederim. 10:10