·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Haziran 2020 22:58 · O ufacık bedenin sevgiye delicesine ac olması içini parçalamaya yetiyor insanın. Onu alıyor kalbinizin en naif köşesinde öpüp kokluyor, gözyaşlarıyla yasadıgı zorlukları anlamlandirmasini izliyorsunuz.
Neden daha önce okumadığımı da anladım bu kitabı. Daha önce böylesine yüreğimde hissedemezdim. O küçücük dünyaları nasıl da büyük? Ve yazar bunu nasıl da güzel hissettiriyor bize.