(Spoiler yoktur)
Öyle bir kitap ki, okumadım yaşadım adeta. Suvankulla toprağa yaslanıp yıldızları izledim bende. Aşık insanı ve aşkını yaşayamadan yitirip gideni gördüm . Savaş denen illetin, kağıda dökümünden ziyade arka yüzünü gördüm. Gidene mi daha zor kalana mı ? Bunun cevabını verecek seviyede değilim. Kitabı okurken bazen çok zor yutkundum. Öylesi bir etki. Seni çok seviyorum cengiz aytmatov