10/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2020 17. kitabı
(Spoiler yoktur) Öyle bir kitap ki, okumadım yaşadım adeta. Suvankulla toprağa yaslanıp yıldızları izledim bende. Aşık insanı ve aşkını yaşayamadan yitirip gideni gördüm . Savaş denen illetin, kağıda dökümünden ziyade arka yüzünü gördüm. Gidene mi daha zor kalana mı ? Bunun cevabını verecek seviyede değilim. Kitabı okurken bazen çok zor yutkundum. Öylesi bir etki. Seni çok seviyorum cengiz aytmatov
Toprak AnaCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202278bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.