Dertli müslüman olarak ele alabileceğiniz bir yazar. Şiirlerini okumuş ve küçük olduğum için ne diyor bu deyip bırakmıştım. Yıllar sonra yollarımız kesişti ve kendime kızdım. Böylesi güzel bir adam, nasıl ertelenebilirdi. Okudum ve çok mutluyum. Belki de mutsuzum. Çünkü günümüzdeki batı ve doğu arasında sıkışıp kalmış insanını çok güzel anlatmış.