Hikaye tadında bir hatırat.
10/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
Hayat zaten bir hikaye değil mi. Biraz sevinç biraz hüzün. Bazen başarı bazen kayıp. Zenginlik ya da fakirlik... Hikaye tadında bir hatırat okudum. Hayatın her anını gerçekçi bir üslupta yazmış yazar. Abartmamış, örtmemiş. Okuyuculara hikaye tadında öğütler vermiş. Ders çıkarılması gereken hikayeler. En çok da cesaret verici yönlerini sevdim. Gençlere hep "yapabilirsiniz" diyor. Yeter ki gönülden isteyin. Başarabilirsiniz. Özellikle gençler ve girişimcilerin okumasında çok faydalar olabilir Bir solukta okunabilecek, akıcı, ilgi çekici, merak uyandıran, öğüt veren, bazen sevinç bazen de hüzün yaşatan bir hatırat... İyi okumalar.
İlişkiler
Ve Hayata YuvarlandımAtaman Özbay · Elma Yayınevi · 2014248 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.