Fareler ve İnsanlar, çok uzun zamandır kütüphanemde olmasına rağmen çok geç okuduğum bir kitap oldu. Bu kadar beklettiğim için kızıyorum kendime. Tek solukta okunabilecek çok sevdiğim, hatta bu seneki favorilerimin arasına gireceğini düşündüğüm kitap. Daha uzun olmasını isterdim. Çok sade bir dille yazılmış, akıcı ve sonunda sizi ters köşe yapan harika kitap. Tavsiye ederim :)