·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Nisan 2016 00:00 Yazmak delilik olsa benim akıl hastanesinden çıkmamam gerek ki ben hastanede filan değilim.
Deneme,sohbet tarzlarını severim.Yazarın üslubu da akıcı bir şekilde okumama vesile oldu.
Okunabilecek bir tarz.Keyifli okumalar...