Kitap rahat okunan bir dilde yazılmış, hızlıca tüketebilirsiniz. Tabii ana karakter insanı gerçekten düşünmeye zorluyor. “Bu adamın nesi var böyle!?” diyorsunuz. Yine başarılı bulduğum kitaplardan birisi olmasına rağmen üzerine düşündükçe ve altını çizdiğim yerleri okudukça mesajın iletilmesi için bazı özelliklerinin abartılmış ve tutarlılıktan çıkmış olduğunu hissediyorum. Yaşamdan kopuk ama yaşamda mutlu biri insanın kafasını karıştırıyor. Hala üzerine düşünebileceğim bir kitap oldu.