Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 07 Haziran 2020 20:57 Şu öykü çok dikkatimi çekti, şu öykü daha güzeldi diyemiyorum çünkü tüm öyküleri tek tek incelemek zorunda kalmak istemiyorum. Bütün öyküler çok iyiydi. Tüm öyküleri yaşadım. Sanki o an oradaydım. Zaten bizden hikayeler olduğu için herhangi bir yabancılık çekmiyorsunuz. Okumaya başlar başlamaz kurguyu anlıyorsunuz ve sizden yani bizden, içimizden gelen bir kesimin, bir kesitini yaşıyorsunuz. Sabahattin Ali romanlarının yanında öyküleri ile de çok iyi bir yazar olduğunu ortaya koymuş. Anadolu’da geçen ve çoğu toplumsal yaraları merkezine alan öykülerin güzel işlenişi ve üslubu öyküleri sahne sahne hayal etmeyi sağlıyor. Yazar daha uzun yaşasaydı, belki de toplumsal yaralarımız ile ilgili daha çok öykü yazacaktı. Keyif alınarak okunacak bir eser.