Kendisinden yardım rica eden bir kadını gururundan dolayı reddeden ve sonra pişmanlıkla kadına yardım etmek için koşturan bir doktor...
Sevdiğim Zweig tarzından uzak bir kitaptı. Karakterin iç dünyasını yaşayamadım, duygu geçişi de pek olmadı. Bu anlamda beklentimi karşılamadı.