Kitabı keyifle okudum. Kahkahayla güldürecek kadar komik yerleri var. İçinde siyasi toplumsal eleştiriler yapılan bölümleri var. bunun yanında polisiye bir hikaye işleniyor. Ama biraz tersten. okuması eğlenceliydi. Ben keyif aldım. Yazarın diğer kitaplarını henüz okumuş değilim ama bu kitabın ardından diğer kitaplarını da merak ettim ve okumak istiyorum.