·184 syf.····Okunma: 09 Haziran 2020 01:04 İnsanı,insan olmayı çok derin bir şekilde inceleyen,anlatan bir kitap.Her bireyin okuyup nasiplenmesi gerektiğini düşünüyorum.Daha önce göremediğim pek çok şeyi bu kitapta bulup kendi adıma farkındalık yaşamama sebep oldu.Teşekkür ederim Engin Geçtan