Kitabın ana düşüncesi bastırılmış duyguların ortaya çıkışı ve sonuçlarından bahsediyor. Hikaye itibariyle beğenmediğim bir kitap sadece iki tane güzel söz var.
"Bir kez kendini bulmuş insanın bu dünyada kaybedecek hicbir şeyi yoktur."
"Kendi içindeki insaniyeti bir kez anlamış olan bütün insanlarıda anlar."