·384 syf.····Okunma: 09 Haziran 2020 14:33 Hayatın bağrından kopup gelmiş bir kitap. Zengin, yakışıklı, kadınlara zaafı olan, kendini kral gibi hisseden bir adamın ve ona gönül vermiş iki kadının gerçek hikayesi... Yazar ise bir psikiyatri doktoru. Kralın hayatını, eşini, on yıllık sevgilisini, terapi odasında geçen diyalogları akıcı bir şekilde kaleme alıyor. Ayrıca kısım kısım kendi iç dünyasını da okura sunuyor. Yazarın bahsettiği kader motifini açıkça gözlemleyebildiğimiz bir hikaye. Dolayısıyla kendi hayatımızdan ya da çevremizdekilerin hayatlarından kesitler bulmak çok mümkün. Şaşkınlık, hüzün, tebessüm, gözyaşı, öfke ve başka birçok duygu bize yol arkadaşlığı yapıyor okurken. Tıp kı hastalarımızın hayatlarına doğru çıktığımız yolculukta onlara eşlik etmemiz gibi... Kitap tek kelimeyle harika. Kral gerçekten kaybetti mi bu okuyucunun yorumuna göre değişir ama bence son seferde kaybetmedi.