·184 syf.····Okunma: 11 Haziran 2020 14:00 Öncelikle böyle bir kitabın yarım kalmasına çok üzüldüm... Stefan Zweig'in her kitabında kendimden bir parça buluyorum, sizi kitaba başlar başlamaz içine kabul ediyor. Yazdığı kitaplarda kullandığı akıcı dili ile olayları ve kişileri çabucak kavrıyor, kitaba daha çok adapte oluyorsunuz.