·210 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Haziran 2020 16:30 Ailemin benim hakkımda “ bu çocuk ailemizin utanç kaynağı” dediği sıralarda tanıştığım fugui kitap bitene kadar en iyi dostum sırdaşım ve acımı paylaşan bir yoldaş oldu hayat öyküsünü kendini ağzından dinlediğimiz fugui nin kaderi maalesef üzüntü ve tasayla dolu ama sakın burda şu yorumu çıkarmayın acı dolu bir hikaye okumuyorsunuz bir hayat hikayesi okuyorsunuz ve acısıyla tatlısıyla o kadar samimiyet kuruyorsunuz ki kitapla (fugu’i ile ) kitap bittiğinde yüzünüzde hem bir mutluluk hemde kederli bir bakış oluyor seveceğinizden emin olduğum bu kitabın incelemesini yapmak benim için anlatılamaz bir mutluluk