·304 syf.····Okunma: 10 Haziran 2020 21:56 Kitabın ilk 50 sayfası çok sıkıcı ve kafa karıştırıcı bi kaç gün sıkıldığım için okumayıp bırakmıştım. Ama iyi ki de şans vermişim. O kadar hayatın içinden yazılmış bir eser ki okurken sizi içine çekiyor. Para sıkıntısı, geçim derdi, bir insanla bir hayat geçirmek, birine sadık olmak...
Kesinlikle herkesin okumasını tavsiye ederim. Macidenin mektubu beni o kadar duygulandır ki geç kalınmış, birikmiş bir veda..