·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Haziran 2020 03:38 Şu ana kadar serinin en iyi kitabı diyebilirim. Elimden bırakamadım. Yazıldığı tarihe göre alanının an iyilerinden biri. Akıllıca harelet ediyor karakterler. İlk ve ikinci kitapta Nora aptal saptal kararlar verip bizi delirtiyordu ama bu kitap açık ara en iyisiydi.