Puan vermedi·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Haziran 2020 19:31 İlber Ortaylı; ayrı mecralarda yaşadığımız hayat standartlarimiz farklı olan bir yazar. İlk 100 sayfada bu uçurum daha da arttı. Ancak 100 sayfadan sonra anlattıkları yerlere mekanlara internetten bakarak okudum ve oldukça beğendim. Isfahan'ı, İran'ı, Suriye hatta misir'i onun gözüyle çok beğendim. Avrupa'yı özellikle İtalya'yı onun gözlüklerinden seyrettim. Önerdiği kitaplar,filmler hoşuma gitti. Müzik konusunda çok zevklerimiz örtüşmedi, ancak genel bir ifadeyle kitabı sevdim..