Kitaba Nel'in yaşadığı kasabadaki Ölüm Göleti denen yerde boğularak ölü bulunmasının ardından kız kardeşi Jules'in seneler sonra doğduğu kasabaya geri dönüp yeğenine bakmasıyla başlıyor.Bir çok kişinin ağzından anlatılıyor olması biraz dikkatleri dağıtsa da ilerleyen sayfalarda bütün taşlar yerine oturuyor.Benim okuduğum 1.baskı yazı karakterlerini pek sevemedim ama çok sürükleyici ve heyecan dolu bir hikaye sizi bekliyor bu kitapta