·481 syf.····Okunma: 10 Haziran 2020 21:36 Kitabın konusunu beğendim tek bir konuyla kalmayıp ara ara farklı bir çok konuya değinmiş. Okunabilecek bir kitap. Tek eleştirim dili biraz basit olmuş ve kitabı sanki uzatmak istemiş gibi geldi.Benim için esas konu tek başına oğluna bakmaya çalışan bir kadının hayatının ne kadar zor olduğuydu.ve gayet güzel anlatıldı bence...