·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Haziran 2020 13:16 Serinin en en en iyi kitabıydı. Sonuna doğru ortaya çıkanlar insanı şoka uğratıp nasıl yani dedirtiyordu. Dedektif Basso ve Vee’de bir şeyler olduğunu anlamıştım. Dante desen başından beri güvenememiştim çünkü kitaptaki en tutarsız karakterdi. Dabria’dan sonra tabii. İkinci kitapta bırakmayın, son kitap için okunur bütün seri. Ah, canım Scott...