zorla yazılmış gibiydi hayalimdeki devam kitabı bu değildi harry nin oğlunu bu şekilde görmek istemezdim... üzdü bizi rowling. tiyatroda izlemeyi isterim ama kitap olarak yetersizdi beni tatmin etmedi. Harry Potter a bayılan birisi olarak okuduktan sonra ne bu ya dediğim bi kitap oldu... :((