·159 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Haziran 2020 15:22 Okurken birçok yerde gözyaşlarımı tutamadım desem yalan olmaz. Gerçekten tam hayattan bir roman. Bu yaşına kadar annesi yüzünden babasını bambaşka kötü bir adam olarak tanıyan Zehra sonunda her şeyi öğrenir. Ama bence artık çok geçtir. Okuduktan sonra kimseye körü körüne inanmamamız bağlanmamamız gerektiğini bir kez daha anladım.
Gerçekten efsane bir kitap ..