Okuduğum Langdon serisinin en iyisiydi diyebilirim. Kurgusu çok iyi olmuş. Tempo ve aksiyon hep yüksekti. Malakh ve Sato karakterleri çok etkileyiciydi. Antik gizemler içerisinde en ilgimi çeken şeyler bu kitaptaydı. Mutlaka okunmalı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. (Şimdi Cehennem'e başlıyorum, Kayıp Sembol çok zirveydi, bunda nedense fazla beklentim yok,bakalım...)