m a

@axyshay
Serinin en iyisi, mutlaka okuyun
10/10
·528 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
Okuduğum Langdon serisinin en iyisiydi diyebilirim. Kurgusu çok iyi olmuş. Tempo ve aksiyon hep yüksekti. Malakh ve Sato karakterleri çok etkileyiciydi. Antik gizemler içerisinde en ilgimi çeken şeyler bu kitaptaydı. Mutlaka okunmalı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. (Şimdi Cehennem'e başlıyorum, Kayıp Sembol çok zirveydi, bunda nedense fazla beklentim yok,bakalım...)
1000Kitap
Kayıp SembolDan Brown · Altin Kitaplar · 200920,3bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.