Gerçekten sırf elimde diyenokuduğum kitapkardan birisi. Bitirmeden başka bir kitaba geçemediğim için mecbur okumak zorunda kaldığım ve gereksiz bulduğım bir kitap bence.
Sabah UykumAhmet Batman · Destek Yayınları · 201312,1bin okunma
Her elinize aldığınız kitabı beğeneceksiniz diye bir durum yoktur. Ne yani beğenmedim ben bu kitabı bırakıyorum derseniz kitaba hiç ians vermiyorsunuz anlamına gelir. Ben çok şans versim ama beğenmedim. Kitap konusu kişiseldir ben beğenmedim ama yine de okudum. Siz beğenmediğinizi okumak zorunda değilsiniz.