8/10
·42 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
✍Ah Sait Faik, biz insanlar ne kadar anlamak istemesekte ne güzel anlatmışsın hayatın sadece sevmekle güzel olduğunu... •Kitap ismini "Şimdi Sevişme Vakti" şiirinden almış olsada benim en beğendiğim şiiri "O Ve Ben" oldu. -Sana koşuyorum bir vapurun içinde Ölmemek, delirmemek için. Yaşamak; bütün adetlerden uzak Yaşamak....
Şimdi Sevişme VaktiSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 20203,881 okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.