✍Ah Sait Faik, biz insanlar ne kadar anlamak istemesekte ne güzel anlatmışsın hayatın sadece sevmekle güzel olduğunu... •Kitap ismini "Şimdi Sevişme Vakti" şiirinden almış olsada benim en beğendiğim şiiri "O Ve Ben" oldu. -Sana koşuyorum bir vapurun içinde
Ölmemek, delirmemek için.
Yaşamak; bütün adetlerden uzak
Yaşamak....