Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 17 Temmuz 2019 23:32 Bu roman kesinlikle birilerine kırgın.
En son bölümden bir önceki bölüm olan Paf’a gelene kadar Nihan Kaya’nın beni şaşırttığını ve hayal kırıklığına uğradığımı düşünmeye başlamıştım. Lakin hikaye ilerledikçe Nihan Kaya’nın bu kitapta ne yapmaya çalıştığını, aslında çok zekice bir yoldan gittiğini ve benim tabiri caizse aptal gibi okuduğum için vermek istediği mesajı yakalayamadığımı fark ettim. Hele ki Paf’ın sonlarına doğru Disparöni kitabının önsezindeki Dilek kısmını görmek… Yüzümde belirmeye başlayan tebessüm… Bu tanıdıklık hissi beni daha çok Nihan Kaya’ya bağladı.