·624 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mayıs 2020 02:15 Bir kitabın konusundan çok karakterlerinin incelemesini yapmak daha çok hoşuma gidiyor. Melisa karakteri kalbime o kadar dokundu, o kadar çok içime sindi ki. Melisa'da şunu gördüm ki sevgisi için yapamayacağı hiçbir engel yok önünde, o kadar çok ve o kadar güzel seviyor ki Ateş'in böyle bir sevgiye kayıtsız kalması kesinlikle mümkün değildi zaten. Çok kızdığım, üzüldüğüm ve Melisa ile gözlerimin dolduğu anlar oldu. Bir kez daha bir kitabın dünyasına girdim. Ateş'e o kadar çok kızdım ki. Ateş zor zamanlar geçirmiş, zorlu bir karakterdi. Bu kitapta Ateş o kadar çok kızdırdı ki beni diğer kitapları uzun bir aradan sonra sadece Melisa için okuyacağım.