·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Kasım 2015 00:00 Aşkın çok güzel dile getirildiği,insanın dile gelmeyen duygularını dile getiren bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kalbimize hakim olmanın zorluğunu ve okudukça aşık olası gelmenin heyecan verici bir yani var. Tavsiye ederim.