7/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2020 19. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Haziran 2020 13:24
Karantina günlerinde kafamı dağıtmak için okumaya başladığım bir kitaptı, daha çok kafamı ağrıttı. Hem Türk yazarlara şans vermek için hem de çerezlik bir şeyler okumak istediğim için - zira bundan önce okuduğum iki büyük eser kafamı yormuştu - bu seriyi iki hafta önce sipariş etmiş, kargodan gelir gelmez güzelce silip bir gün balkonda bekletmiştim. Neyse işte, kitaba hemen başladım ve kitaba başlar başlamaz baş karakterin tavırları yüzünden sinir krizi geçirmiş ve kafamı duvarlara vurmanın eşiğinden dönmüştüm ama bir yandan da kitabı elimden düşüremez hale geldim. Maya karakterinin Doruk'a olan aşırı aşkından dolayı - saplantısı mı demeliyim - sürekli Doruk Doruk diye zırlaması ve Doruk'un da Maya'nın kuzeniyle, Dila'yla birlikte olması sinirlerimin gerilmesinin sebebinin sadece ufak bir kısmı. Aynı zaman da Doruk'un Maya Maya diye cırlaması ama bir yandan da Dila'ya sevgi gösterilerinde bulunması ve Dila'nın sırf Maya'ya olan kıskançlığı yüzünden Doruk'a birlikte olması gerçekten bir fiyaskoydu. Bir de Soğuklar'ın kralı olan Ayaz'ın Maya'ya karşı olan 'gereksiz iyi' tavırları beni benden aldı. Fetih Yargıcı, Ayaz'ın tahtını sarsan kötü karakterimiz, ve Maya Efnan'ın arasında hem garip bir çekim hem de büyük bir nefret var ve benim çiftim de yerini belli ediyor zaten. Bu arada Soğuklar'ın kim olduğundan da bahsedeyim. Kitapta birbirlerinden nefret eden iki fantastik tür var: Avcılar ve Soğuklar. Kendisine enjekte edilen kan ile garip bir hastalığa sahip olan, gittikçe soğuk bir yaratığa dönüşmüş Soğuklar var. Gün geçtikçe insandan farklı bir yaratığa dönüşmüş Soğuklar, dünyaya hakim olmaya ve insanları yok etmeye başlayınca ortaya Avcılar çıkmış.Bu tür de Soğuklar'ın insanlar üzerindeki hakimiyetini yıkmak için yaratılmış. Maya karakteri de yıkım getirecek bir Avcı olarak herkes tarafından tanınan, 'geceye doğmuş kız' olarak anılan bir karakter ve asıl konu bunun üzerinden ilerliyor kitapta. Her iki türünde belli yetenekleri var ve okudukça bunları keşfedeceksiniz. Soğuklar, kendilerine ait bir hiyerarşiyle yönetiliyor ve her bir bölgenin bir kralı var, bizim bölgenin kralı da Ayaz Tolunay. Bir de bizim kralın tahtına göz koyan Fetih Yargıcı. Aynı zamanda da Soğuklar'ın kendi içindeki savaşı da okuyoruz bu kitapta. Galiba kitapta tek sevdiğim karakter Fetih, her ne kadar kötü bir karakter de olsa adam her halukârda haklı. Yaparım dediği şeyi yapıyor ve kötü oluyor, hayatın adaleti işte n'aparsın? Her ne kadar okurken sinirlerim gerilse de bana coronayı unutturduğu için mutluyum.
Gecenin Hikayesi - AylemaN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20203,471 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.