Bir adada geçen çok acıklı bir hikaye. Politika ve siyasetin zehrini gözler önüne seriyor.
Kendilerine yetecek kadar mal ve içine siyaset karışmamış saf duygularla birlikte çok mutlu yaşayan bir grup adalının adaya eski başkanın gelmesi ile hayatlarının nasıl alt üst olduğu anlatılıyor.
En önemli çıkarımım şu ki, eğer başınıza gelen insanların yanlış yaptığı küçük görünen şeylere susarsanız zamanla çok büyük şeyler de yapsalar susmaya devam edersiniz. Bu öyle bir hal alır ki bir bakmışsınız zulmü destekler hale gelmişsiniz. Bunun sonucunda maalesef en sonunda bu küçük büyük şeyler sizin de başınıza bela olur.