Beklediğimden daha güzel bir eser olduğunu söyleyebilirim. Kahramanımız Joseph Andrews ve sevgilisi Fanny etrafında geçiyor olaylar. Kitap birbirine kavuşmaya çalışan aşıkların başından geçen olayları konu alıyor. Anlatım tarzı olarakta hiciv çok güzel kullanılmış.Romanda çok renkli karakerlerde mevcut. Ben özellikle Rahip Adams'ı çok beğendim.Kafası çok çalışmayan ,dindar ,koca yürekli bir insan. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim .