Puan vermedi·439 syf.····Okunma: 17 Haziran 2020 17:34 Yayınlandığı dönem için çok önemli bir kitap, polisiye türünün ilk örneklerinden ve yazarın kariyerinde önemli bir adım.
Kitaptan birçok kişinin aldığı zevki alamadım ben. Okuyanlar bahsettiği gibi katili bulmak için çaba da harcamadim. Ortada kayıp bir kız -Mine- var ve ölü mü diri mi belli değil. Mine'yi bulmak için uğraşan istihbarat elemanı Sedat'ın yaşadıkları ve istihbarat teşkilatının kendi içindeki sıkıntıları çok sönük geldi bana. Sanırım beklentim yüksekti...
Kitapta geçen yan karakterler ve onların birbirinden farklı hikayeleri... Madam ve Maria, Fahri ve Sinan, Cuma, Sevim ve Metin Bey... karakterlerinin ilginç hikayeleri güzeldi. O kısımları beğendim ve ilgiyle okudum.
Olayların çözüldüğü son noktada tüm okurların hem fikir olduğu gibi yazar ters köşe yapmayı başarıyor. Kitabın en büyük başarısı bu bence. Gerçekten çok şaşırtıcı ve hiç beklemediğim bir sondu...