·104 syf.····Okunma: 18 Haziran 2020 13:19 Ben genel olarak kişisel gelişim kitaplarını pek sevemiyorum, sanırım içeriklerinde şöyle yapacaksınız, böyle düşüneceksiniz gibi beylik laflar bana itici geliyor. Ama bu kitap yazımı tamamen farklı. Yazar aslında kendi iç hesaplaşmasını yapıyor ve o sırada siz de kendinizi sorgulamaya başlıyorsunuz. Cümlelerin altını çizmeyi pek sevmesem de bu kitapta altı çizilecek çok kısım buldum. incelemeye kitaptan alıntı eklemedim çünkü zaten profilimde birkaç tane paylaşmıştım.
Kesinlikle okumayacağım tarz kitaplar var demeyin, bazı anlar vardır ki asla okuyamam dediğiniz kitap, o dönemde size iyi gelir ki bunu zaten okurken hissedersiniz. Bu kitap sanırım en ihtiyacım olduğu an karşıma çıktı.
Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.