·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Haziran 2020 19:30 Şiir kitapları pek okumasam da okumak istediğim bir tür ve bu kitabı beğenerek okuyup bitirdim. Şiirlerin her bir mısrasında yaşanmış bir şeylerin özlemi, kederi ve acısı hissediliyor. Derin hissiyatlarla yazılmış ve yaşadıklarınıza göre bende bunu hissettim diyebileceğiniz şiirler. Kitabın son sayfalarında yazarın sözlerine de yer verilmiş ve bu ayrıntı hoşuma gitti. İçerisinden güzel sözler ve şiirler alıntıladığım bir eser oldu. Şiire ilgi duyanlara tavsiyemdir.
.
#alıntı
Ondan başkasını görmez gözlerin,
Sadece onadır tüm güzel sözlerin,
Görünce onu tutmaz dizlerin, titrer ellerin,
Hep onu düşünmekle geçer günlerin, gecelerin.
.
#alıntı
Aklımdan geçenleri kendime bile söylemekten korkarken, kalbimden geçenlere nasıl müsaade edebilirim...