Puan vermedi·360 syf.··
2020 41. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 19 Haziran 2020 02:00
Arkadaşlar kafkanın okuduğum 4. Kitabı kitap çok ama çok kötü bana hiç bir şey katmadı kesinlikle davayı da okudum dava da şatonun devamı niteliğinde ama biraz da olsa okunuyordu kitabın doğru düzgün bir konusu bile yok kafkanın herzamanki garip kafası çok kötüydü çoook
ŞatoFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201712,3bin okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.