Puan vermedi·360 syf.····Okunma: 19 Haziran 2020 02:00 Arkadaşlar kafkanın okuduğum 4. Kitabı kitap çok ama çok kötü bana hiç bir şey katmadı kesinlikle davayı da okudum dava da şatonun devamı niteliğinde ama biraz da olsa okunuyordu kitabın doğru düzgün bir konusu bile yok kafkanın herzamanki garip kafası çok kötüydü çoook