·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Haziran 2020 16:37 Eylülün kararları sinirlendirdi beni. Ama genel olarak bakacak olursak güzeldi, akıcıydı. Kitapta en nefret ettiğim karakter Emreydi. Dünya belki de bunlarla boğuşmak zorunda olmazdı Emrenin korkaklığı olmasaydı. Cengizi umursamıyorum bile. Tarıkın benmerkezciliğindense %90 Anılı tercih ederdim. Geç oldu ama güç olmadı Eylül. Artık kendini seviyorsun.