Puan vermedi·104 syf.····Okunma: 20 Haziran 2020 14:53 Başlarda kitabı sıkıcı buldum fakat kitabın ortalarına doğru kitabı sevdim diyebilirim. Kitap bir tiyatro eseri. Paragraflar da geçen sözler çok anlamlı ve altını çizdiğim yerler çok oldu. Kesinlikle okunması gereken bir eser.