Bir arkadaşın önerisiyle okudugum iyikide okumusum dediğim kitaplardan biri.. Akıcı bir dille kaleme alınmış, okudugunuz an sadece okumakla kalmayıp, okurken her sayfasını yaşadığınız sürükleyici bir anlatım...kimi zaman öfke, kimi zaman hüznü,kimi zaman yaşanılan hakikatleri yüzümüze bir tokat gibi çarpan düşündüren güzel bir kitap. Butarz romanlari seven okurlara okumalarını oneririm..