Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 20 Şubat 2020 23:44 Ahhh benim Kürk Mantolu Madonnam
Her kitabının sonunda ama sonu böyle bitmemeliydi diye üzülüyorum ama bu çok acı bitti
Sabahattin Ali ve kalemi kesinlikle okumanızı şiddetle okumanızı tavsiye ediyorum. Kitabı her sayfasından zihnime dilime yeni kelimeler kazandığımın farkına varıyorum.
Havran da bir sabun fabrikasında başlayıp Almanya da devam eden ve Ankara da biten Raif efendinin siyah kaplı defterinde sonuçlanan bir hikaye.
Kusursuz bir aşk hiç konuşulmadan sadece bakışlarla ifade edilen duygular kaldı mı böyle aşklar sevgiler dedirtecek türden. Hüzün sevinç heyecan hepsi bir arada sürükleyici ve merak ettiren bir serüven şimdiden herkese iyi okumalar
Kalemine sağlık Sabahattin Ali