Puan vermedi·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Haziran 2020 22:32 Belki çok mükemmel bir kitap değildi ama kesinlikle sıcacık bir hikayeydi. Okurken keyif aldığım hiç sıkılmadığım içimi ısıtan dolu dolu bir kitaptı. Okuyunca pek öyle çok iyi bir kurgu olduğu söylenemez belki , heyecan, merak duygularını çok hissetmeyebilirsiniz ama içinizi ısıtacak, hüzünlendirecek, sevindirecek 3 neslin aile hikayesi... Hele kitabın son sayfaları nasıl okuduğumu kitabı nasıl bitirdiğimi anlamadım bile aktı gitti resmen. Tavsiye edilir .