10/10
·280 syf.··
2020 30. kitabı
Leyla... hakkında söylemek istediğim o kadar çok şey var ki, hangisinden başlasam bilmiyorum. Bosna, bu konuda okuduğum onca şeye rağmen sen bende çok daha derin yaralar açtın. Senin yaşadıklarının yazarın kurgusu olmasını o kadar çok isterdim ki, ya da kitabı okurken yaşadıklarını hissetmemeyi. Özür dilerim senden ama kitabı okurken içimden keşke öldürülmüş olsaydın dedim, çünkü bunlarla nasıl başa çıkılır bilmiyorum. sustuğun,çaresiz kaldığın her an için, yaşadığın her şey için, bir işe yaramayacağını bilsem de senden insanlık adına özür dilerim. Çevremdeki herkese tavsiye etmek istediğim fakat edemediğim tek kitap bu olacak sanırım. Yüreği kaldıran, dayanabilen okusun, senin yaşadıklarını ben okurken taşıyamadım, sen nasıl yaptın? Bunlar gerçek olmamalı, hele senin gerçeğin hiç olmamalı. Üzgünüm, çok üzgünüm.
LeylaAlexandra Cavelius · Pegasus Yayınları · 20168,9bin okunma
·
51 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Seda ACAR
Gönderi Sahibi
çok ama çok etkiledi kitabın beni,teşekkür ederim.
Seda ACAR
Gönderi Sahibi
@Gezgin_Bi_Bibliyoman, sana bu kitap için teşekkür mü etsem bilemedim, ama bu kitabı ömrümün sonuna kadar unutacağımı hiç sanmıyorum, bendeki yerini garantiledin sevgili arkadaşım.