·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Haziran 2020 00:36 · Zweig'in dili olağanüstü sade ama kendi içerisinde süslü.Eğer bir kitabını okuduktan sonra size kitabı göstermeden okuyan biri olursa,hangi kitabı olsun bunun Stefan Zweig olduğunu anlarsınız.Çünkü onu diğerlerinden ayıran kuvvetli bir dili var.
Bu kitabında 13 yaşındaki bir kızın-küçük ama yüreği büyük- 25 yaşlarındaki bir adama tek taraflı olarak aşkını anlatıyor.Zweig'in bu kitabı diğerlerine göre daha akıcı ve sürükleyici.Aşkın tek taraflı olan psikolojisine değinmiş.Zweig'in ilk okunması gereken kitabı.