“ Bir doktorun girdiği bunalım ve bu bunalımdan çıkmak için çocuğunu aldırmak isteyen bir İngiliz kadının peşine takılır . Bu kadının peşinden koşarken istemsizce amok adlı sinir hastalığına yakalanır . Bu kadın kimdir ? Nereden gelmiştir ? İlgi ile okuyacağınız sayfalarda yer almaktadır. ”
Öncelikle kitabın çok derin olduğunu söylemeliyim .Kitaptaki benzetmeler dikkatimi çekti . Stefan Zweig ' ten yine harika bir kitap . Herkese tavsiye ederim . İyi okumalar