·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2020 14:28 Muhteşem bir kurguydu. Kitabın ortalarına doğru sonunu tahmin etmiştim ama yine de son zamanlarda en çok keyif aldığım kitap oldu. Anlatılan karakterleri çok sevdim. Her ne kadar bazılarını tuhaf bulsam da bence Livaneli çok gerçekçi olarak karakterleri anlatıyor. Aslında söylenecek çok şey var ama uygun kelimeleri seçemiyorum o kadar güzeldi :)