Puan vermedi·430 syf.··Beğendi
· Kitabı okudum kapağını kapattım ve ağladım durdum . Muhteşem kalemi var muhteşem hikayeleri var bu yazarın . Hani dünya adil değil diye bağırıyoruz ya saçma sapan bazen dünyanın adil olmadığını iliklerine kadar acıyla yaşıyor bazılarımız . Yazarın hangi kitabını görürseniz görün mutlaka alın okuyun .