·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2020 21:12 Bir hüzünlü tebessümle bitirdiğim samimi bir eser.
Kendisini sosyal medyadan da takip ettiğim yazarın soru cevaplarına aşinayım fakat matbu hale getirilmesi elbette çok daha iyi olmuş.
Bu kadar hırçınlaşan , maddiyat ve menfaat dolu hale gelen , insanların birbirine artık sadece yorgunluk verdiği dünyada böyle satırlar okumak adeta sadra şifa gibi. İçimden defalarca " Özkan Öze sen nasıl güzel yüreklisin , iyi ki varsın!" diye geçirdim.
Yer yer güldüren, bolca düşündüren, insanı kendine getiren ve yüzünde hüzünlü tebessümler bıraktıran bir kitap.
Özkan Öze'nin bu satırları yazmasına , gizli kahramanların onu kitap haline getirmesine ve benim de bu kitabı okumama izin verdiğin için teşekkür ederim Allah'ım.